Vilniaus lopšelis-darželis „Strazdelis"

Savivalda ir darbo grupės

juostele1

Įstaigos taryba – aukščiausioji savivaldos institucija, atstovaujanti visai darželio bendruomenei. Jos veikla grindžiama švietimo tikslais ir darželyje vykdomomis programomis. Kolegialiai svarsto veiklos ir finansavimo klausimus, priima sprendimus, daro įtaką vadovo priimamiems sprendimams. Už savo veiklą atsiskaito ją rinkusiems darželio bendruomenės nariams.

Įstaigos tarybos sudėtis:

Pedagogų tarybos atstovai – direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liudmila G., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė R., socialinė pedagogė Lina N., priešmokyklinio ugdymo mokytoja Kristina G.
Tėvų bendruomenės atstovai –  Milda R., Aliona P., Elita I., Raimonda S.

juostele1

Pedagogų taryba – nuolat veikianti darželio savivaldos institucija mokytojų profesiniams ir bendriesiems ugdymo klausimams spręsti.

Pirmininkė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė R.
Sekretorė – socialinė pedagogė Lina N.
Nariai – direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liudmila G., priešmokyklinio ugdymo mokytoja Violeta Č., priešmokyklinio ugdymo mokytoja Kristina G., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta U. ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ritutė G., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Olga M.

juostele1

Metodinė taryba – skirta mokytojams kartu su ugdymo specialistais geriau pasirengti ugdyti vaikus, planuoti ir aptarti ugdymo turinį, ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, plėtoti auklėtojų profesinės veiklos kompetencijas, suderintas su darželio strateginiais tikslais.

Metodinių grupių pirmininkai:
ankstyvojo ugdymo – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ritutė G.
ikimokyklinio ugdymo – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Olga M.
priešmokyklinio ugdymo – priešmokyklinio ugdymo mokytoja Kristina G.
Nariai – direktorė Irena K., direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liudmila G., priešmokyklinio ugdymo mokytoja Violeta Č., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ritutė G., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė R., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rūta S., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta U., meninio ugdymo mokytoja Rasa M.

juostele1

Vaiko gerovės komisija – organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymui aplinkos kūrimą, ugdymo programų pritaikymą ugdytiniams turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, (išskyrus poreikius, atsirandančius dėl išskirtinių gabumų). Atlieka pirminį įvertinimą ir kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Pirmininkas – psichologas Kęstutis M.
Sekretorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Agnė M.
Nariai – direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liudmila G., ., logopedė Lolita P., logopedė Kristina B., socialinė pedagogė Lina N., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta U.

juostele1

Mokytojų atestacijos komisija – teikia informaciją pedagogams ir pagalbos mokiniui specialistams apie atestacijos tvarką, atestacijos programą, atestacijos posėdžių datas ir atestacijos komisijos nutarimus. Kasmet, pagal pedagogų pateiktus prašymus, rengia, derina su vadovu, darželio taryba, mokytojų taryba, darbuotojų atstovu trejų metų atestacijos programą (sudaromą slenkamuoju principu) ir teikia tvirtinti Vilniaus miesto savivaldybės Švietimo skyriui.

Pirmininkė – direktorė Irena K.
Sekretorė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ritutė G.
Nariai – ikimokyklinio ugdymo mokytoja Rūta S., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė R., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Aušra M., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta U.
Steigėjo/valdymo organo deleguotas atstovas (pretenduojantiems įgyti mokytojo metodininko arba mokytojo eksperto kvalifikacinę kategoriją)

juostele1

Strateginio plano stebėsenos grupė – atlieka strateginių tikslų pasiekimo lygio analizę, tvirtina pakoreguotą strateginį planą, pateikia darželio bendruomenei veiklos ataskaitas ir rezultatus. Posėdžiauja du kartus per metus. Sausio mėnesį vykdo praeitų metų veiklos ataskaitos analizę. Strateginio planavimo grupė gali koreguoti strateginį planą ir teikti stebėsenos grupei tvirtinti:

direktoriaus pavaduotoja ugdymui Liudmila G., direktoriaus pavaduotoja ūkio reikalams Raselė J., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Ritutė G., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Giedrė R., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Kristina B., ikimokyklinio ugdymo mokytoja Edita M., priešmokyklinio ugdymo mokytoja Kristina G., logopedė Lolita  P.

juostele1

Vidaus audito koordinavimo grupė – vidaus auditą inicijuoja darželio direktorius, kuris atsako už vidaus audito vykdymą darželyje, rezultatų panaudojimą. Darželio vadovas sudaro vidaus audito koordinavimo grupę, kuri organizuoja ir koordinuoja audito vykdymo darbus. Vidaus audito koordinavimo grupė parengia galutinę vidaus audito ataskaitą, pristato darželio tarybai ir bendruomenei.

juostele1

Maitinimo savikontrolės vidaus audito komisija – ne rečiau, kaip kartą per metus maisto tvarkymo vietoje, vidinio audito metu kontroliuoja, kaip buvo laikomasi Lietuvos higienos normos HN 15: 2005 „MAISTO HIGIENOS“ reikalavimų, ar efektyviai vykdoma kontrolė, ar buvo tinkamai registruojami jos rezultatai. Patikrinimo rezultatus fiksuoja raštu, informuoja vadovą ir numato korekcinius veiksmus bei įgyvendinimo kontrolę.

juostele1

Veiklos kokybės įsivertinimo grupė – veiklos kokybės įsivertinimą inicijuoja darželio direktorius, koordinuoja direktoriaus pavaduotojas ugdymui, vykdo veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupė, patvirtinta direktoriaus įsakymu. Duomenimis grįsta veiklos kokybės įsivertinimo ataskaita pristatoma Mokytojų tarybai, Įstaigos tarybai  ir visai darželio bendruomenei.

juostele1

“>